Získali jsme další klienty k implementaci SWKLID ke správě majetku

Získali jsme další klienty k implementaci SWKLID ke správě majetku.

I v utlumené ekonomice jsou firmy, které „nespí“. Získali jsme další klienty k implementaci SWKLID ke správě majetku… Jde o firmy z oboru stavebnictví, automotive a potravinářství…tyto firmy dosud vedly své legislativní povinnosti v šanonech a v excelu. V tomto způsobu vedení agendy správy majetku postrádaly zastupitelnost, dostupnost, systematickou evidenci, rychlou orientaci a možnost přístupu v homeoffice. Výhody, které naši...

Co by měl obsahovat dokument Provozní předpis správy majetku

Co může v současné době zaskočit vlastníka majetku a nemovitostí?

Základní povinností vlastníka majetku je udržovat jej ve stavu, který neohrožuje okolí a provádět všechny předepsané kontroly, revize a údržbu. I když mají některé firmy s ohledem na současnou situaci pozastavenou činnost, tak musí mít splněny všechny legislativní povinnosti v oblasti BOZP, PO a VTZ. Tyto povinnosti jsou definovány právními předpisy, technickými normami (ČSN EN) a týká...

Správa majetku a její EVIDENCE - JAKÉ jsou reálné potřeby a možnosti?

Jak efektivně vyřešit povinnosti při správě majetku v režimu HOME OFFICE?

Každá krizová situace je současně i možnou příležitostí, jak začít dělat věci jinak a pokud možno i lépe. V „postkoronavirové“ době s velkou pravděpodobností nastane situace, kdy si management firem bude muset mimo jiné položit i následující otázky: Jak v podobných krizových situacích, kdy bude ztíženo, nebo nemožné osobní setkání, zajistit ve firmách legislativní povinnosti typu BOZP,...

Získali jsme další klienty k implementaci SWKLID ke správě majetku

Proč pro proces správy majetku není využívána softwarová podpora?

Často si kladu tuto otázku: PROČ majitelé firem přistupují ke správě majetku, v podstatě skoro k jediné oblasti života firmy, která si nezaslouží softwarovou podporu? Když se na to podíváme procesně: Hlavní proces – tak ten je softwarovou podporou pokryt jako první. Je to logické, protože tento proces má přinášet zisk. Řídicí procesy – v organizacích...

Povinnosti právnických a podnikajících fyzických osob na úseku PO

Povinnosti právnických a podnikajících fyzických osob na úseku PO

Dnes se budeme zabývat jednou z povinností, která je zakotvena v platné legislativě, tedy zákonu č. 133/1985 Sb. o požární ochraně ve znění pozdějších předpisů a vyhlášce č. 246/2001 Sb. o požární prevenci v platném znění. Právnické osoby a podnikající fyzické osoby plní povinnosti na úseku požární ochrany ve všech prostorách, které užívají k provozování činnosti. Za plnění povinností...

Jaké všechny procesy a interní dokumenty oblast facility zahrnuje?

V návazností na předchozí článek na téma „Přehled vzorové interní dokumentace v oblasti facility managementu“ otvírám tímto článkem další téma a tím je: Jaká je vlastně ta oblast facility managementu? Jaké všechny procesy a navazující interní dokumenty oblast FM zahrnuje? Jsou to například procesy: management budov správa majetku úklidové služby autoprovoz informační a komunikační technologie správa...

Přehled vzorové interní dokumentace v oblasti facility managementu

Přehled vzorové interní dokumentace v oblasti facility managementu O systému řízení v oblasti facility managementu jsme psali mnohokrát. Jednou z nejdůležitějších částí tohoto systému je definování postupů, pravidel, odpovědností a pravomocí. Rozsah dokumentace samozřejmě závisí na velikosti a zaměření organizace, a tak může být celkově velice odlišný. Našim zákazníkům připravujeme přímo na míru směrnice, které vycházejí z jejich...

Metoda řízení procesů, praktikovaná pomocí papírové evidence majetku v šanonech, různých knihách a denících, lístkovém systému, pomocí nástěnných vývěsek a řady nedostatečně evidované dokumentace, je v současné době, kdy je rozhodující včasná informace, nedostačující.

Zavedení procesního řízení s využitím CAFM systému v rámci zajištění provozu a správy budov a majetku – díl 3.

Jak jsem slíbil minule, v dnešním díle článku se budu zabývat návrhem SW řešení pro plánování a řízení procesů facility managementu ve společnosti.   Návrh SW řešení Metoda řízení procesů, praktikovaná pomocí papírové evidence majetku v šanonech, různých knihách a denících, lístkovém systému, pomocí nástěnných vývěsek a řady nedostatečně evidované dokumentace, je v současné době, kdy je rozhodující...

Zavedení procesního řízení s využitím CAFM systému v rámci zajištění provozu a správy budov a majetku – díl 2.

Zavedení procesního řízení s využitím CAFM systému v rámci zajištění provozu a správy budov a majetku – díl 2 V dnešním díle tohoto článku se budu zabývat procesní analýzou.   Procesní analýza – mapa procesů Prvotním úkolem bylo zmapovat, pojmenovat a roztřídit procesy mezi řídící, hlavní a podpůrné. Řídícími procesy ve společnosti jsou: strategické řízení; plánování a...

Zavedení procesního řízení s využitím CAFM systému v rámci zajištění provozu a správy budov a majetku – díl 1

K napsání dnešního článku mě vedly zkušenosti a znalosti s jednou nejmenovanou společností. Je specializovanou společností, která se zabývá zajišťováním technického a energetického provozu budov, tzv. facility managementem. Činnosti zabezpečuje vlastním týmem odborníků v široké profesní skladbě, centrálním dispečinkem s nepřetržitým provozem a pohotovostí. K zajištění rozsáhlejších akcí využívá prověřené subdodavatelské projektové a realizační firmy. Předmětem...