SW KLID pro poskytovatele služeb

Důvody k pořízení on line softwarové platformy SW KLID

Primárním důvodem pořízení on line softwarové platformy SW KLID je možnost nastavení systému ochrany před trestně-právní a objektivní odpovědností v oblasti správy majetku pro poskytovatele služeb v oblasti facility. Jedná se o systém ochrany před riziky plynoucími s nedodržování smluvních povinností, systém ochrany organizace poskytující facility služby.

Sekundární důvody využití:

  • • Prokazatelné snížení nákladů;
    • Automatizace a digitalizace všech procesů;
    • Zastupitelnost a kontinuita;
    • Sdílená evidence mezi zákazníky, zaměstnanci a dodavateli;
    • Vše na jednom místě;
    • Úplná kontrola nad zákaznickou a vlastní infrastrukturou;
    • Rychlá a efektivní evidence;
    • On line nástroj pro práci odkudkoliv;
    • Efektivní systém plánování a evidence činností pro vás a vaše zákazníky;
    • Sdílení veškerých procesů, evidence a dokumentů se zaměstnanci a vašimi zákazníky;
    • Řízení operativních požadavků na údržbu a servis s klienty;
    • Přehled vašich klientů a činností na jednom místě;
    • Jednoduchá nahrávání revizních zpráv včetně možnosti sdílení;
    • Pasportizaci spravovaného majetku vašich zákazníků;
    • Monitorování, řízení a kontrolu dodavatelů;
    • Možnost evidence odkudkoli a kdykoli;
    • Zvyšování hodnoty firmy;
    • Potenciál získání nových klientů.

V rámci funkcionalit SW KLID nabízíme:

  • • Plánování a hlídání veškerých termínovaných činností údržby u vašich klientů (revize, kontroly atd.);
    • Pasportizaci a evidenci vašeho majetku a majetku zákazníků - jednotlivých konstrukčních celků objektů a ostatního majetku s možností třídění a popisu jednotlivých prvků (Prvek = areál, objekty, patra, místnosti, vybavení místností, zařízení, technologie, autoprovoz atd.);
    • Možnost vedení elektronické evidence dokumentace (pasporty, revizní zprávy atd.);
    • Plánování a hlídání veškerých termínovaných činností úklidu u vašich klientů (čištění, mytí atd.);
    • Evidence operativní neplánované údržby a úklidu pro vaše zákazníky (s vazbou na opravovaný nebo uklízený prvek);
    • On-line komunikaci zainteresovaných subjektů;
    • Upozorňování na plánované aktivity formou zaslání e-mailu interním a externím odpovědným osobám;
    • HELP DESKOVÝ systém pro sběr a řízení požadavků pro vás a vaše zákazníky. Systém nabízí e-mailové upozorňování všech zainteresovaných (zadavatel požadavku, řešitel), systém je provázán na mobilní aplikaci;
    • Kalkulaci předpokládaných nákladů v dlouhodobém horizontu;
    • Systém pro řízení životního cyklu jednotlivých prvků nemovitostí a ostatního majetku vašeho majetku a majetku zákazníků
    • On-line přístup přes internet;
    • Centrální náhledy na celkovou evidenci, oddělené náhledy podle jednotlivých objektů (interního majetku, majetku zákazníků);
    • Upozorňování na propadlé plánované termíny jednotlivých činností;
    • Možnost sledování a plánovaní údržeb formou plánování podle času nebo podle motohodin (reálného vytížení zařízení)
    • Možnost sledování spotřeby (elektroměry, vodoměry, plynoměry, palivo atd.);
    • Multijazyčnost (čeština, slovenština, angličtina, italština);
    • Možnost tvorby vlastních prvků evidence;
    • Možnost propojení vlastníků majetku a externích dodavatelů pro zadávání evidence provedených údržeb a úklidů včetně možnosti zadání dokumentace;
    • Energetický management s možností dálkových odečtů;
    • Bezdotykové měření teplot;
    • Řízení bezpečnosti externích návštěv;
    • Aplikace do telefonu.