SPRÁVCE BUDOV NEBO ÚDRŽBÁŘ PŘECE NENÍ “AJŤÁK”

SPRÁVCE BUDOV NEBO ÚDRŽBÁŘ PŘECE NENÍ "AJŤÁK"

Tuhle větu mi řekl jeden šéf správy budov a majetku ve velké výrobní firmě při konzultaci na téma SW podpory a #digitalizace správy budov a majetku. Dávám mu plně za pravdu, při obrovském množství povinností, které z toho vyplývají, by se ještě měli učit pracovat ve složitém a komplikovaném systému.
Při výběru správného pracovního nástroje pro správu budov ( #CAFM systému) by měl #management vždy zohlednit základní kritéria:

✔Rozsah a množství budov a majetku ( lokální nebo pobočkový provoz)
✔Množství prvků a rozsah údržby ( VTZ, TZB atd)
✔Počet a “pc gramotnost” uživatelů systému
✔Zapojení externích dodavatelů služeb ( #BOZP, PO, revize)
✔Uživatelská jednoduchost a dostupnost
✔Online přístup ( cloudová aplikace) nebo Client server
✔Mobilní aplikace
✔Helpdesk a nastavení workflow požadavků a údržby
✔Napojení na ERP a jiné stávající systémy
✔ATD.

Pokud o nákupu CAFM rozhoduje management jen na základě doporučení IT oddělení a nezapojí do toho aktivně lidi, kteří s tím budou reálně pracovat, tak se snadno může stát, že systém je i po několika měsících, či letech nefunkční a nepoužívaný…
To je jako by si firma koupila Porsche🏎, ale jezdili s ním jako s Fabií🛺( nemám nic proti Fabii 😊)

#facility#swklid#ceo